- Bog
Giv dit brand en personlig stemme : effektfulde kampagner med strategisk brug af influencermarketing
Af Louise Bonfils Høck (f. 1991) (2020)
Praktisk guide til hvordan virksomheder kan arbejde strategisk og datadrevet med influencermarketing. Med tjeklister, illustrative cases, best practice og guidelines til det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
65.5
Beskrivelse
Indhold: Introduktion til influencere ; Typer af influencere og influencersamarbejder ; Analyse af influencermarkedet ; Introduktion til influencerkampagneprocessen : sådan arbejder du strategisk med influencere ; Step 1 - Influencerstrategi ; Step 2 - kreativt koncept ; Step 3 - udvælgelse af influencere ; Step 4 - prisforhandling og kontrakter ; Step 5 - management af influencerkampagner ; Step 6 - rapportering og effektevaluering ; Fremtiden for influencermarketing
ISBN
9788702298840
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2020)
Omfang
276 sider
Forlag
Gyldendal Business
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Jyllands-posten, 2020-09-05
Vurdering: 3/6