Serie
Unge Pædagogers serie : 88 ;
Et kritisk studie af de forskellige måder, hvorpå man politisk og pædagogisk har tænkt og programmeret folkeskolen. Med den franske filosof Michel Foucault som inspirationskilde sættes der gennem analyser fokus på brud og forskydninger i skolepolitikken 1950-2006
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Findes i
0109-7296
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
37.363
ISBN
9788790220440
Udgave
[1. oplag] (2007)
Omfang
193, 34 sider
Forlag
Unge Pædagoger
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Tidsskrift for arbejdsliv, Årg. 10, nr. 2 (2008)
Tidsskrift for arbejdsliv, Årg. 10, nr. 2 (2008)Filosofi, 2008, nr. 1
Politiken, 2007-08-18
Jyllands-posten, 2007-08-16
Berlingske tidende, 2007-08-06
Folkeskolen, Årg. 124, nr. 21 (2007)
Folkeskolen, Årg. 124, nr. 21 (2007)Psykologisk pædagogisk rådgivning, Årg. 44, nr. 5/6 (2007)
Dansk pædagogisk tidsskrift, 2007, nr. 4
Uddannelseshistorie, 2007
Uddannelseshistorie, 2007Information, 2008-03-01
Lektørudtalelse
En lærd bog som burde få stor udbredelse i kraft af dens enestående analyse- og udredningsarbejde og dens potentielt store betydning for skoledebatten
Læs hele anmeldelsen