Serie
Kortfattet teoretisk samt praktisk konkret beskrivelse af disciplinen employer branding, hvormed virksomheder kan skabe sig en positiv og genkendelig position som en attraktiv arbejdsplads blandt nuværende og kommende medarbejdere
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
60.13
Beskrivelse
Indhold: Employer branding som disciplin ; En ny - og tværfaglig - disciplin ; Et nyt ansvar og nyt fokus i topledelsen ; Employer branding vs. produkt- og corporate branding ; Kan det betale sig? ; Hvilke virksomheder har i dag et stærkt employer brand? ; Udarbejdelse af strategien ; Organisering ; Definition af strategigrundlag ; Analyse ; Strategilægning ; Forventningstendenser blandt medarbejderne ; Individualisering, selvrealisering og mening i arbejdslivet ; De karriere- og de helhedsorienterede ; Medarbejderne tiltrækkes ofte af det, de savner ; Employer brandring-strategien i praksis ; Jobannoncer ; Hjemmeside og jobsite ; Direkte kontakt ; Presse, reklame og ambassadører ; Intern kommunikation
ISBN
9788776642877
Udgave
1. udgave, 1. oplag (2008)
Omfang
123 sider
Forlag
Børsen
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Børsen, 2008-04-11
Lektørudtalelse
Spændende nyt HR-begreb (Human Ressource) tilgængeligt præsenteret på dansk med en god vægtning af teori og praksis
Læs hele anmeldelsen