- Bog
Brug dit brand : udtryk organisationens identitet igennem corporate branding
Af Mary Jo Hatch, Majken Schultz (2017)
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
60.1
Bidrag af
Beskrivelse
Indhold: De grundlæggende principper (Hvad er corporate branding? ; Værdien af brands ; Hvem er du? ; Stil diagnosen på dit corporate brand) ; Ledelse af corporate branding (Ledelse af corporate brands igennem organisationens liv ; Medarbejdernes indflydelse og deres kulturer ; Set med interessenternes øjne) ; Trådene samles (Sammenhæng mellem vision, kultur og image ; Den tredje bølge : vejen til netværksbranding)
Originaltitel
Taking brand initiative
ISBN
9788702168518
Udgave
2. udgave, 3. oplag ([2017])
Omfang
300 sider
Forlag
Gyldendal Business
Målgruppe
alment niveauvoksenmaterialer
Anmeldelser
Lektørudtalelse
Kan bruges på de fleste større biblioteker. Har man 1. udg. skal kun slid og efterspørgsel bestemme om det er nødvendigt at også købe 2. udg
Læs hele anmeldelsen