- Bog
Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag : sådan bruger du adfærdsdesign til at skabe forandringer i den virkelige verden
Af Morten Sehested Münster (f. 1980) (2017)
Serie
På baggrund af de seneste 40 års forskning i menneskers adfærd fortæller forfatteren om adfærdsdesign og præsenterer en lettilgængelig metode i fire trin til at ændre adfærd og opnå konkurrencefordele
Hvor finder jeg materialet på biblioteket?
Henter beholdningsoplysninger.
Detaljer om materialet
Type
Bog
Format
illustreret
Sprog
dansk
Emneord
Emnetal
60.13
Beskrivelse
Hertil findes supplerende materiale på internettet
ISBN
9788702243581
Udgave
1. udgave, 21. oplag (2022)
Omfang
309 sider
Forlag
Gyldendal Business
Målgruppe
fagligt niveauvoksenmaterialer
På hjemmesiden
- Begivenhed
Klog på bog - "Fest: fejring, rus & ritualer"
Denne gang læser vi "Fest: fejring, rus & ritualer". Martin Minka Jensen styrer samtalen.Læs mere - Begivenhed
Klog på bog - "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag" af Morten Münster
Denne gang læser vi "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag" Rebecca Munk Jepsen styrer samtalen.Læs mere - Begivenhed
Klog på bog - ”Dem, der ikke tier” af Peter Øvig
Denne gang læser vi ”Dem, der ikke tier" af Peter Øvig. Inger Nygaard Kaad styrer samtalen.Læs mere
Anmeldelser
Jyllands-posten, 2017-09-30
Vurdering: 5/6